Telefonia zintegruje rodziny
Treść
Sylwetki czterech postaci na tle kuli ziemskiej - to logo telefonii  komórkowej "wRodzinie". Celem tej nowej na rynku sieci telefonicznych marki jest  integracja polskich rodzin przy pomocy taniej, prostej w obsłudze i  konkurencyjnej oferty.
Telefonia "wRodzinie" będzie dostępna dzięki  umowie zawartej w czerwcu między spółką CenterNet i Fundacją "Lux  Veritatis".
- Bardzo długo pracowaliśmy nad logotypem tej marki. Nie  przesadzę, jeśli powiem, że mieliśmy przynajmniej 50 propozycji bardzo różnych i  symbolicznych. Wybrane przez nas logo przede wszystkim symbolizuje znaczenie  rodziny dla świata. Niezależnie od długości i szerokości geograficznej - zawsze  rodzina, szczęśliwa, która jest podstawą i zapewnia temu światu rozwój -  powiedziała na wczorajszej konferencji prasowej Anna Gołębicka, dyrektor  marketingu CenterNet mobile, firmy będącej operatorem marki  "wRodzinie".
Kolorystyka logo również została starannie dobrana. - Opisuje  charakter marki. Kolor granatowy - biznesowy, profesjonalny - jest połączony z  żółtym, który jest symbolem słońca, ciepła i radości - stwierdziła dyrektor. Jak  dodała, użyte barwy mają też symbolikę religijną: żółty to kolor papieski, a  niebieski - Maryjny.
Włodzimierz Plewczyński, dyrektor pionu sprzedaży i  obsługi klienta CenterNet mobile, poinformował na spotkaniu, że 11 lipca - dzień  rozpoczęcia XVII Pielgrzymki Rodziny Radia Maryja na Jasną Górę - będzie datą  startu nowej telefonii. - Będzie można wówczas m.in. nabyć starter za 20 zł  brutto. Karta jest ważna przez cały rok po wykonaniu pierwszego połączenia -  zaznaczył Plewczyński. Jak podkreślił, "wRodzinie" ma najtańszą na rynku sieci  komórkowych taryfę na połączenia wewnętrzne - tylko 19 groszy za minutę brutto.  
Zgodnie z zaprezentowanym na spotkaniu cennikiem usług, połączenia  skierowane do innych operatorów mają wynosić 49 groszy brutto za minutę, a do  sieci stacjonarnych - 29 groszy brutto. 
Partnerem projektu "wRodzinie" i  współwłaścicielem logo jest Fundacja "Lux Veritatis". - Nazwa telefonii  komórkowej została wybrana w październiku zeszłego roku. Od tego momentu  pracowaliśmy i próbowaliśmy zastanowić się nad tym, jak można by było wyrazić tę  ideę bycia w rodzinie. W końcu to wymyśliliśmy i mamy nadzieję, że będzie się  podobało naszej społeczności - stwierdziła wczoraj w Radiu Maryja Małgorzata  Hurtuk z Fundacji "Lux Veritatis". Jak zaznaczyła, projekt logo był opracowywany  z myślą o symbolu jedności rodziny. - Aby z kolei rodzina mogła być tą  jednością, musi być w jakiś sposób blisko siebie, a dzięki telefonii komórkowej  możemy sobie zapewnić bliskość drugiej osoby i taka komunikacja nie zna granic,  dlatego też w naszym logotypie jest symbol kuli ziemskiej - powiedziała  Małgorzata Hurtuk.
Jacek Dytkowski
"Nasz Dziennik" 2009-07-03
Autor: wa
 
                    