Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Profanacja wizerunku Najświętszej Marii Panny

Treść

Wydawca jednego z pism powracających na rynek robi sobie niską i tanią reklamę poprzez skandal. Drwiąc z uczuć religijnych wielu ludzi, profanuje wizerunek Najświętszej Marii Panny. Nie pozwól na to! Dołącz do protestu.

http://tolerancja.net/

08.02.2006: Z przyjemnością informujemy o ZAPRZESTANIU BOJKOTU wobec firmy Philips. Firma ta uznała słuszność naszych apeli i pozytywnie się do nich ustosunkowała. Philips nie będzie już zamieszczać reklam w czasopiśmie wydawanym przez Point Group.

Dziękujemy firmie Philips za zrozumienie i szybką reakcję! Jak widać po listach, które przychodzą od uczestników akcji, zachowanie Philips przyjęte zostało nader pozytywnie, na czym wprost proporcjonalnie zyskał wizerunek firmy.

Poniżej treść maila, który od firmy Philips otrzymali w tej sprawie uczestnicy akcji. Wiadomości zawarte w mailu potwierdziła telefonicznie p.Beata Jedynak, PR Manager Philips Polska.

Witam,

Pragnę poinformowac, ze firma Philips wykupujac powierzchnie reklamowa w zerowym wydaniu magazynu Machina nie zostala poinformowana o zawartości merytorycznej pisma jak równiez nie znalismy projektu okladki.

Zgodnie z przedstawionymi przez wydawce założeniami, Machina miala byc pismem popkulturowym, przedstawiajacym najnowsze tendencje w muzyce, sztuce, filmie i kulturze. Takie wlasnie zalozenia sklonily nas do opublikowania reklamy.

W zwiazku z zaistniała sytuacją , w chwili obecnej wstrzymalismy dalsza wspolprace z Machina.

Serdecznie pozdrawiam,

Beata Jedynak
PR Manager Philips Polska


ORANGE
07.02.2006: Z przyjemnością informujemy o ZAPRZESTANIU BOJKOTU wobec firmy Orange, która jako piersza wśród firm uznała słuszność naszych apeli i pozytywnie się do nich ustosunkowała. Jak czytamy w mailu, który wielu z nas dostało od rzecznika prasowego Centertel, pana Jacka Kalinowskiego, Orange zrezygnował z umieszczania reklam w kolejnych numerach pisma wydawanego przez Point Group.

Dziękujemy firmie Orange za zrozumienie i szybką reakcję. Jak widać po listach, które przychodzą od uczestników bojkotu, zachowanie Orange przyjęte zostało nader pozytywnie, na czym w sposób oczywisty zyskał wizerunek firmy.

Poniżej treść maila, który od firmy Orange otrzymali w tej sprawie uczestnicy akcji.

Szanowny Panie,

prezentując swoją ofertę handlową magazyn Machina nie przedstawił nam swojej okładki, niestety. Jego przedstawiciele nie wspominali również o tym, że zamierzają drwić z czyichkolwiek uczuć religijnych.

Machina - zgodnie z przedstawionymi założeniami miała być pismem popkulturalnym mówiącym o muzyce, filmie i kulturze. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się zamieścić tam nasze ogłoszenia reklamowe skierowane do młodzieży.

W związku z zaistniałą sytuacją zrezygnujemy z publikowania kolejnych reklam w tym magazynie.

Z poważaniem

Jacek Kalinowski


żródło: http://tolerancja.net/

Autor: bj

Tagi: profanacja Maryja wizerunek najświętszej Maryji Panny