By ulotka była tania i skuteczna
Treść
Niektórzy mówią, że w dobie Internetu druki reklamowe straciły swoje znacznie. Specjaliści od marketingu zwracają jednak uwagę, że należy raczej myśleć o wzajemnym uzupełnianiu się druku i treści online. Dlatego zamiast zastanawiać się czy zlecać druk ulotek twojej firmy, lepiej pomyśl jak je przygotować, by przy ich pomocy odnieść sukces!
Jak z każdą formą reklamy, tak i przy ulotkach, ogromne znaczenie ma przygotowanie atrakcyjnego graficznie materiału o interesującej treści, co pozwoli choć na chwilę zatrzymać uwagę odbiorcy. Osiągnięcie tego celu nie jest najłatwiejsze, ale przy odrobinie skupienia i właściwym zaplanowaniu kampanii, jest gwarantowane. Dlatego warto poświęcić trochę czasu na przygotowanie druków, które przyczynią się do zwiększenia zainteresowania ofertą firmy, zdobycia nowych klientów, a tym samym i do wzrostu sprzedaży.
Grupa docelowa
Najważniejszym pytaniem, na które musisz sobie odpowiedzieć zanim zaczniesz pracę nad ulotką, jest jej grupa docelowa. Określając profil odbiorcy usług twojej firmy, łatwiej będzie ci przygotować treść, która zainteresuje potencjalnego klienta. Dzięki temu też lepiej przygotujesz kampanię reklamową i plan kolportażu ulotek. Nie chodzi bowiem o to, by rozdać jak najwięcej ulotek, ale by trafiły one do osób, które mogą zainteresować proponowane przez ciebie produkty czy usługi.
Przemyślana forma
Ulotka to nie tylko druk wielkości A5, to także wiele innych możliwości – ulotki składane, w podłużnym formacie DL, sztywne pocztówkowe czy z perforacją. W zależności zatem co chcesz na nich umieścić, wybierz odpowiedni ich format. Pomyśl nad ciekawą treścią i grafiką, pamiętając jednak cały czas, by ulotka była przede wszystkim przejrzysta, czytelna i przekazywała jakiś komunikat – czy to ogólną informację o firmie, jeśli jest ona nowa na rynku, dane dotyczące oferowanych produktów i usług, czy też przedstawienie promocyjnej oferty. Projektując, czy też zlecając projekt graficzny ulotki, nie zapominaj również, by była ona spójna graficznie z pozostałymi materiałami promocyjnymi twojej firmy.
Dane firmy
Skupiając się na przygotowywaniu treści, którą chcesz umieścić na ulotce, nie zapomnij, że przede wszystkim ma ona mieć funkcję użytkową. Nie tylko zatem ma za zadanie poinformować o ofercie firmy czy zachęcić do przyjścia na promowane wydarzenie, ale również odbiorca ma z niej dowiedzieć się gdzie znajduje się twój sklep, restauracja czy gdzie odbędzie się event. Koniecznie podaj też kontakt do firmy, by posiadacz ulotki mógł zasięgnąć z razie potrzeby dalszych informacji pod podanym numerem telefonu czy adresem e-mail. Warto zamieścić też adres strony internetowej, jeśli twoja firma ją posiada, i / lub wskazówkę jak znaleźć firmę w mediach społecznościowych.
Tania reklama
Dobrze przygotowana ulotka to nie tylko jeden z najprostszych i najskuteczniejszych, ale również jeden z najtańszych druków reklamowych. Warto jednak znaleźć drukarnię, która zagwarantuje wydruk ulotek o wysokiej jakości, a jednocześnie za stosunkowo niską cenę. Tu najlepiej zainteresować się drukarniami internetowymi, jak np. www.drukarniaonline.pl, które korzystając z najnowszych technologii, drukują ulotki najwyższej jakości, w jak najkrótszym czasie, i przede wszystkim za rozsądną cenę.
Autor: Silesian